tisdag 10 april 2012






























Ibland väntar jag för länge

Igår väntade jag för länge med att äta smärtstillande, hade så ont att jag inte kunde sova när det var dags. Så fick gå upp och ta en tablett och var upp ända till klockan 04.00. Tycker inte om att äta smärtstillande, därför blir det ofta att jag väntar lite förlänge.

Vaknade också väldigt sent, klockan 12.00! Inte alls likt mig. Dagen har därför gått fort. Trots jag känt mig trött har jag i alla fall gått ut och sprungit i regnet. Fedor tyckte inte det var lika roligt som jag tyckte. Jag har också mediterat idag, behövdes verkligen.

Nu när Emil kom hem åkte vi en sväng till IKEA och köpte nya tyger åt mig. Tror jag är inne i en syperiod, tycker i alla fall det är väldigt roligt. Gillar att vara praktisk. Perfekt att sitta hemma och sy, lyssna på radio regniga dagar som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar