onsdag 11 april 2012









































Regnig promenad

Idag har det regnat mest hela dagen, men hunden måste ut i alla väder. Så fick ta på mig gummistövlar och regnjacka. Var rätt skönt ute ändå, skön luft att andas. Vi tog vår vanliga skogspromenad.

Under promenaden ringde också telefonen och det var min förra granne, min tant på 90-år! Verkligen roligt att hon ringde! Vi pratade en stund om ditt och datt, hon tyckte också det var synd att att jag flyttade precis när vi började lära känna varann. Nu har jag i alla fall hennes nummer, så jag kan ringa själv. Vore kul att bjuda över henne någon dag.

Tycker hon är ett föredöme, istället för att vara gammal och ensam ser hon till att skaffa sig många vänner, strongt! Hon är också väldigt uppdaterad när det gäller moderna företeelser eller intresserad kanske man kan säga.

Annars så har jag börjat pyssla med mitt kuddprojekt. Tvättat alla tyger och börjat planera hur de ska se ut, har dock lite svårt att bestämma mig, så tror det är bäst om jag tar lite mer tid på mig och funderar.

1 kommentar: