torsdag 12 april 2012






























Inspiration och trötthet

Idag är jag väldigt trött, har precis vilat lite. Landat efter den långa dagen.

Först har jag varit på arbetslivsresurs och träffat min coach för första gången. Hon verkade rätt okej, fötterna på jorden. Hon är tydligen rätt så intresserad av naturen och dess helande kraft, vilket jag ser som positivt. Hon konstaterade också att hon kände igen min livshistoria, men då från tanter i 40-50 års åldern... känner igen det. Ibland känner jag mig gammal.

Fick också en kopp kaffe till mötet, även om det inte hade någon direket effekt.

Sen åkte jag iväg till akupunkturen. Gjorde ont som vanligt och blev ännu mer slut. Sen satt jag mig på bussen och ner på stan. Väl nere på stan gick jag till bibblan och hämtade de böcker jag beställt. Alla är syböcker, känner jag behöver ha lite inspiration.

Väl hemma var jag riktigt slut... nu ska jag äta kvällsmat.

1 kommentar:

  1. Nu blir jag lite förnärmad ;-) Jag är i den åldern och jag känner mig absolut inte som nån tant! Tvärtom :-) Ha en fin helg goa du! ♥

    SvaraRadera