lördag 26 maj 2012








































En bild från idag och igår.
Rosorna är från den vackra trädgården på jobbet, de har redan slagit ut! Det är rekord tidigt. Är en fin gammal sort av rosor. Är kul på jobbet att få jobba lite ute i det vackra vädret. Sen så älskar jag ju blommor också!

Andra bilden är från idag, då Ida invigde min balkong med en öl. Jag vågade inte dricka en fast jag var sugen. Går ju inte ihop med den nya medicinen och har inte diskuterat det med min läkare heller.

Sen fick vi ytterligare besök av Josefine som kommer alldeles för selland. Hon bor nämligen på Hawaii och brukar bara komma hem om sommaren. Men riktigt trevligt, fast hon var jätte trött för hon är jetlaggad.

Av Idas mamma fick jag också två små överraskningar, en tomatplanta och en chili! Blir intressant och se om jag får skörda nått i sommar. Tack idag mamma!

Nu sitter jag och slötittar på Eurovison, lite långtradigt och jag är rätt trött idag. Men är ju bra en gång per år och hoppas verkligen på Loreen. Hon är så himla bra!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt allt låter! Jättefin balkong!
    Håller med dig Loreen är jättebra :)
    Nu vet vi att hon vann :)

    SvaraRadera