torsdag 24 maj 2012







































Hej bloggen och nya balkongmattan!
Idag har varit en fullspäckad dag. Först var jag på akupunkturen och det var riktigt längesen så gjorde riktigt ont denna gång. Hela kroppen ryckte av all smärta, men det behövdes verkligen. Nu känner jag mig mycket bättre, släppt i nacken och den smärtan jag haft i ansiktet.

Jag ska gå en gång nästa vecka också för jag ska åka till STHM. Min akupunktör är så himla snäll, för egentligen är han ledig den dagen, men han kommer in till kliniken för min skull. Detta trots att de har högt tryck och mycket att göra. Annars så hade jag fått vänta hela två månader på nästa behandling. Ja, verkligen snällt. De är så himla söta han och hans fru, man blir nästan rörd.

Sen har jag legat ute och solat med min vän Emma, riktigt härligt. Jag har också fortsatt att utveckla min balkong. Idag kom lite pengar från oväntat håll, så blev en matta till balkongen. (Bild ovan) Blev riktigt bra, gillar naturmaterial.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar