tisdag 8 maj 2012































Hoppas att det blir bättre...
Igår mådde jag riktigt dåligt och det börjar ta på humöret att vara så trött. Funderat lite på vad jag kan göra för att må bättre, både kortsiktigt och långsiktigt.

Grävde lite i medicinskåpet och hittade lite ampuller jag inte tagit på länge. Är mediciner jag fick utskrivna när jag låg på Vidarkliniken. Den ena är C-vitamin i koncentrerad form som ska lindra allergin. Den andra är faktiskt smärtstillande som jag inte kunnat använda eftersom det är lite knepigt att ge sig själv en spruta i ryggen. Men nu har jag ju Emil som kan hjälpa mig att ta dem. Kanske borde försöka få tag på mer, de är nämligen så gott som slut.

Väntar också på att min läkare ska ringa idag, så kan inte riktigt slappna av här hemma. Får se om vi kommer fram till någonting. Åh, kan hon inte bara ringa! Är jobbigt att vänta på jobbiga samtal...

Funderar också på om jag ska strama åt LCHF-kosten, ta bort alla mjölkprodukter. Det kan nämligen också hjälpa till för att lindra allergin. Mjölkprodukter är nämligen slembildande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar