måndag 21 maj 2012






























Kvällssol på balkongen
Sitter och eftersvettas på balkongen efter träningen. Försöker varva ner, kan inte vara inne i vardagsrummet för där sitter Emil och hans kompis och kollar på en dokumentär om "halal" slaktning. Tycker sånt är jätte obehagligt, eftersom jag varit vegetarian. Tycker fortfarande att det är osmakligt att tänka på att jag äter djur och att de blir slaktade.

Har haft en fullspäckad dag idag. Varit ner på stan och köpt lite fler blommor till balkongen! Så nu är den under uppbyggnad. Sen kom min vän Emma över på balkonginvigning. Tyvärr satt vi sönder båda mina solstolar och fick åka och köpa nya. Mina var lite gamla och slitna, men var lustigt att båda gick sönder samtidigt. Nu har jag i alla fall två nya och de är också lite bättre för att man kan ställa dem i både sitt och solläge.

Åh, så härligt med sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar