tisdag 22 maj 2012






























Ibland fuskar jag lite med gott samvete
Idag har jag varit på coch möte på rehab, hände inte så mycket på mötet. När jag kom hem sen igen var jag rätt slut. Sov inte så bra i natt för att jag fick min mens igår kväll, så vaknade av smärtan hela natten. Sen gick jag upp kl 05.00 för att det inte gick att sova längre.

Tog en tupplur på eftermiddagen och åkte iväg och gymade med pojkvännen efter det. Tur det, annars så  hade jag inte orkat hålla mig vaken tills nu.

Efter träningen fick jag också glass. Vi hittade helt två nya sorter, 88:an och sanwich på paket. Mina favorit glassar! Var goda, men hade önskat störa bitar i sandwichglassen. Lyxig kvällsmat, får ta till lite knep nu när jag mår illa och har svårt att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar