tisdag 29 maj 2012






























Tröttlova
Igår var jag så himla trött. Idag känner jag mig lite piggare, men har rätt så ont. Har precis tagit en smärtstillande tablett, idag kan jag inte vänta tills det är försent som jag oftast brukar. Blir en lång dag i dag och jag vill kunna njuta av äventyret till Stockholm. Smärtan blir alltid värre när jag måste sitta still länge, exempelvis tågresor eller längre bilresor. Som tur är börjar jag vistelsen med en behandling, akupunktur.

Sen ska jag träffa min vän Ida och äta middag med henne, blir trevligt. Hon är så fin, stolt över henne, hon är så ambitiös.

Vid sju ska jag träffa min chef och vi ska gå på en Dr Hauska träff som kommer handla om deras kroppsvård. Älskar det märket, är så bra! I vintras kliade min hund, jag testade att smöra in mig med feta krämer, men hjälpte inte. Tillslut testade jag Dr Hauskas hundlotion från Med-serien, och det funkade! Produkterna är är kvalité, både ekologiska och antroprosofiska. Nu har jag även deras kosmetiska, även om jag inte sminkar mig jätte ofta så vill jag inte kladda ner mig med massa konstiga produkter när jag väl gör det.

Blir nog en bra dag idag! Blir alltid lite nervös när jag har mycket inplanerat, det är jag inte van vid. Oftast orkar jag bara göra en till två saker per dag. Det viktiga är att kunna mellanlanda mellan aktiviteterna också. Måste oftast panera för att klara av längre dagar för att orka, och ställa mig in på det i god tid före.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar