onsdag 30 maj 2012







































Min Goodiebag
Har precis druckigt mitt morgonkaffe och ja jag vet att det är lite väl sent. Men idag vaknade jag kl 10.15, tack för det! Var längesen jag sov så länge, har istället vaknat sjukt tidigt. Den här sovmorgonen behövde jag och känner mig också mer harmonisk.

Blev en lång dag igår, blev lite stressigt mellan varven. Kände dock att det blev en positiv stress och att jag orkade. Var riktigt trevligt i Stockholm. Skönt med akupunkturen, kul att träffa Ida, trevligt att sätta sig in DR Hauska med massa råd och tips, en goodiebag på köpet också och till sist umgås med Ingrid. Vi hinner oftast inte prata så mycket på jobbet.

Idag ska jag ta det lugnt och melllanlanda lite, men känner mig i balans idag. Lugn och harmonisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar