måndag 18 juni 2012































De första smultrona en mulen sommardag
Idag har har jag varit två timmar på praktiken, var lugnt och jag pysslade mest i trädgården. Hittade också sommarens första smultron och gott var det.

Mina Dr Hauska produkter hade också kommit, Neem hårolja, Ögonbalsam, Mandel bodylotion och olja. Mandel bodylotion luktar ljuvligt, lite som massariner. Ögonbalsamet är till för mina känsliga ögon, eftersom att det rinner hela sommaren lång. Så min hund blir ofta röd och irriterad runt ögonen. Neemoljan är till för hårbotten, den är också rätt känslig, speciellt på vintern. Tror jag ska göra en inpackning idag.

Skönt att kunna lyxa till det lite, speciellt en dag som denna. Känner fortfarande att jag är förkyld, är snorig och rinner extra mycket ur ögonen med. Kanske är en ny förkylning på gång, jag som hade tänkt träna. Nu vet jag inte hur det blir, känner mig så trött också. Är så tråkigt att vara krasslig, känns som jag varit hemma i tre veckor nu. Börjar ta på psyket, känner mig understimulerad. Speciellt igår på kvällen, kändes nästan som jag skulle gå i taget. Saknar lite den sociala biten som man har om man jobbar eller pluggar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar