tisdag 19 juni 2012






























Eget smultronställe
Idag har jag planterat egna smultron på mitt smultronställe, balkongen. Jag har verkligen snöat in på det här med blommor, men det får mig att må bra. Tror att min hobby bara kommer att växa, har älskat blommor sen jag var barn.

Annars så har jag varit praktiken, efter det tog jag en kaffe med min vän Tony. Sen direkt när jag kom hem hakade jag på Emil till gymmet. Just då var jag så himla trött att jag egentligen ville sova istället, har varit vaken sen kl 05.00 imorse. Väl på gymmet tänkte jag skita i det och gå hem, men lyckades koppla bort hjärnan och genomföra hela passet.

Efter träningen har jag varit super pigg, varvat upp mig på nått sätt. Nu har jag precis satt mig ner efter allt pyssel på balkongen. Nu väntar jag på Sveriges tröstmatch, ge mig en vinst, snälla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar