torsdag 7 juni 2012







































Fullspäckad dag idag.

Idag har jag hängt med Ida på det stora köpcentret och IKEA. Var trevligt, Ida hade nämligen lite ärenden för hon ska på bröllop i helgen. Lyckos henne, är så himla fint och kul att gå på bröllop. Alla mina vänner, är det inte dags snart? Jag vill också gå på bröllop!

Sen var det iväg och träffa nästa vän, Tony. Men som tur var hann jag vara själv i ateljén en timme och varva ner och skissa på en uggla innan han dök upp. När han väl kom så var han rätt slutkörd, han jobbar som lärare. Så blev inget målade för honom. Istället åkte vi och tittade in ett ställe som jag tycker att han ska måla av.

Tack Emma också för du passade Fedor, det räddade min dag. Sen verkar det som Fedor också haft en bra dag, han är riktigt trött. Även glädjande att Fedor tillslut gick ihop med Emmas katt Eskil.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar