lördag 23 juni 2012








































Glad midsommar på er så här dagen efter!
Har haft en riktigt bra midsommar och vilket väder! Varit dans runt midsommarstången, lite bad, liten båttur, massa god mat och glada människor. Tror höjdpunkterna var när jag fick dansa med Juno (Emils brorsdotter) runt stången, det tog ett tag innan hon vågade. Sen så tog vi till och med en andra omgång lite senare.

Sen kom också min kära vän Barbro ut, blev en riktigt lång och härlig sommarpromenad. Riktigt kul att hon kom, fast hon var så trött.

Kvällen fick även ett riktigt bra slut, Tyskland gick ju vidare i EM!

Idag känner jag mig förstås sliten, efter en sån lång dag. Jag är inte speciellt bakis, för drack inte så mycket, men slut. Har smärta i ansiktet just nu och det trycker verkligen bakom ögonen. Idag blir det smärtstillande och vila mina sinnen.



1 kommentar:

  1. Så fin och midsommarpyntad Fedor är!
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera