söndag 24 juni 2012






























Orkar inte...
Idag har jag varit helt slut, nästan i klass med igår. Samtidigt har jag varit rastlös, men för trött för att hitta på nått. Emil övertalade mig till slut att titta på film, men då somnade jag förstås. Har ofta en eller två riktigt dåliga dagar när jag haft en dag som jag gjort mycket på.

Saknar att inte kunna läsa böcker, har inte gjort det på ett bra tag. Klarar inte av det eftersom jag inte kan hålla koncentrationen uppe, kroppen vill bara sova. Som tur har jag min radio, eller SR appen på mobilen. Det är himla praktiskt, för då har man tillgång till hela SR arkivet. Mitt favorit program är P3 Dokumentär, snart har jag lyssnat på hela deras arkiv. Men som tur är är Sommarpratarna igång i förrgår, som jag har väntat! Igår var det Anja Persson och idag var det David Hellenius.

Gå in och lyssna! Ger sommarkänsla även regniga dagar som denna!
Lyssna själv: Sommar i P1!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar