onsdag 27 juni 2012






























Mumms...
Kombinationen ruccula, köttfärsås och ost är oslagbar! Ibland kan jag få riktiga cravings för just ruccula, spenat eller persilja. Äter selland isbergssallad, tycker inte den smakar nått och tror inte den innehåller så mycket näring heller. Köttfärsåsen har Emil gjort, men tyvärr var jag tvungen att göra om den lite så att den skulle smaka.

Annars så har jag varit på Hälsocentrum och haft "sluta snusa möte".Känner mig ännu mer motiverad nu! Känns som det kommer gå vägen.

Sen har jag också varit på Plantagen med Emma och hennes syster, men tyvärr så kraschade jag där. Kändes som vanligt som om jag skulle svimma. Tog mig i alla fall igenom det och orkade vänta på att bli klippt av Emmas mamma Kerstin. Nu sitter jag och väntar på att fotbollen ska börja, kommer bli tufft att hålla sig vaken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar