tisdag 26 juni 2012
































Solen man tackar!
Sol var precis det jag behövde, efter flera dagar som regnat bort. Så nu sitter jag på min balkongen och njuter. Fedor är också med, han gillar att hänga på balkongen precis som jag.

Idag har jag känt mig lite stressad, behöver lite mer tid att landa på. Dags för en till prestigelös dag snart, gissar att det blir på torsdag. Känner mig trött och uppstissad. Sov också dåligt på grund av smärtan. Längtar tills på torsdag... är mycket planerat denna vecka.

Imorgon ska jag till hälsocentrum och på eftermiddagen ska jag iväg och inhandla balkongblommor med min kompis Emma och hennes syster Linda. Hon har fått en ny balkong.

Nu är det dags att gå ner i tvättstugan, görandet är inte klart än. Ska tvätta fem maskiner... men ska bli skönt med fräscha kläder.

1 kommentar:

  1. Hej Lova och tack för din kommentar på mitt inlägg om Fibromyalgi och LCHF.
    Hoppas du kommer att få lika stora hälsovinster som jag fått, tack vare omläggningen till en naturlig kost helt utan gluten och lätt, daglig träning.
    Det går att bli bättre när man har diagnosen Fibromyalgi, även om många läkare hävdar motsatsen :) Ha en skön sommar./ Birgitta

    SvaraRadera