lördag 9 juni 2012







































Nu skulle man haft sin TENS
Tyvärr hittar jag inte sladdarna som man kopplar in elektronplattorna med. Jag har inte heller sett dem sen jag flyttade, så misstänker att de kommit bort i flytten. Undrar hur krångligt det är att få tag på nya, kanske jag måste skaffa en helt ny.

För just nu har jag väldigt mycket värk och att det inte ens har gått och sova. Kan inte heller ta smärtstillande eftersom jag druckigt alkohol tidigare ikväll. Vilket också var första gången på den nya medicinen, men tog inte så mycket. Det blev ett glas bål och ett glas vin på Antons examensmottagning.

Var en trevlig mottagning, men orkade inte stanna så länge eftersom jag haft sån dålig dag. Men kul att ses när man inte setts på länge. Tror jag ska bli bättre på att höra av mig också, brukar ju vara i Bromma (Anton bor där) ibland eftersom pojkvännens släkt bor där.

Nej, riktigt slitsam dag och natt, bara att hoppas på bättring. Kan inte bli så mycket sämre...



2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart<3 Kramiz<3

    SvaraRadera
  2. Tack Jenniey! Hoppas du också mår bättre <3 kram

    SvaraRadera