söndag 10 juni 2012


































En god nyhet!
Efter gediget nattgooglande så hittade jag kablarna till min kära TENS till salu. Så nu har jag beställt dem, kostade lite, närmare bestämt 320 kr på fysionett. Allt känns lite extra dyrt när man har lite pengar, men det handlar om prioriteringar. Är ändå väldigt glad att de fanns att köpa separat, för en helt ny TENS går på cirkus 2 000 kr!

Så nu hoppas jag att det går fort med leveransen, sen måste jag också köpa elektrodplattor. Men blir inga problem för de kan man hitta på apoteket för cirkus 150 kr.

Av ren lättnad och lycka så sydde jag ett speciellt fodral till min TENS, så att jag lättare kan ha med mig den när jag ska någonstans. Känns alltid roligare när man piffar till saker och ting. Dessutom tror jag också att det är mer praktiskt att ha ett fodral, så att jag inte slarvar bort delar igen.

Har varit en lång natt och dag, är verkligen dötrött. Allt som allt har jag bara sovit en timme, försöker hålla mig vaken så att dygnet ska hamna rätt igen. Tack smärtstillande för att ni finns också!



1 kommentar:

  1. Vad fint fodral du gjort, jättesött!
    Har du frågat hos din vårdcentrals sjukgymnastik efter TENS? Jag fick låna en sån så länge jag behövde, kostnadsfritt.
    Kram till dig

    SvaraRadera