lördag 16 juni 2012







































Regnig dag...
Idag vaknade jag med mensvärk utan dess like, kunde knapp gå. Fick förstås ont i ländryggen också, så känslan var att jag gått av på mitten. Blev lite smärttabletter efter kortare övervägning, har även smärta i ansiktet idag. Men efter att tabletterna har verkat så har dagen varit lugn.

Vi har varit hemma och ätit middag hos Emils mamma. Passade på att sno lite blomskott också, Elefantöra och en som jag faktiskt inte vet vad den heter. Elefantöra har jag haft tidigare, när jag flyttade hemifrån. Problemet var bara att ohyran också flyttade med, så den dog precis som de andra två blommorna jag fick med mig.

Blir en lugn kväll, är trött av mig. Försöker inte heller att tänka på Sveriges förlust igår, väldigt tråkigt att vi är ute. Samtidigt som det inte är så oväntat, Sveriges landslag är inte bra. Tycker media alltid förstorar upp dem, så blir alla besvikna. Nåväl, tur att man har tysk påbrå... kan man heja vidare trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar