fredag 15 juni 2012






























Goda nyheter!
Jag har bestämt mig för att sluta med mitt kära snus. Har försökt några gånger själv, men har inte lyckats. Så nu har jag tagit hjälp utifrån, från Hälsocentrum. Känns bra med stöd utifrån, tror det blir enklare då. Klarar man det inte själv, så tycker jag man får svälja sin stolthet och faktiskt be om hjälp.

Så varit på möte idag på Hälsocentrum och gjort upp en plan och slutdatum. Mitt slutdatum är onsdagen den 4 juli. Tills dess ska jag kartlägga mina snusvanor och försöka minska min konsumtion.

Japp, tror på det här och känns skönt att styra upp det rent konkret.

Emil är forfarande hemma och lite bättre. Idag verkar det bli en varm och solig dag, var längesen. Hoppas på att kunna hänga på balkongen och sola lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar