onsdag 13 juni 2012






























Samlat mig
Idag blir det ett vettigt inlägg, igår ikväll kunde jag verkligen inte fokusera. Men idag känner jag mig äntligen lite piggare. Tror kanske jag hittat en förklaring till varför jag haft svårt att sova, jag har börjat ta antideppen på kvällen. Idag har jag tagit den på morgonen istället. Får se hur jag gör i framtiden, tror jag ska testa och ta den precis innan jag går och lägger mig, så att den inte hinner kicka in.

Idag har jag sytt om en tröja, blev lite spontant så hann inte ta några före bilder. Men jag har klippt isär den, så den blir omlott och sytt fast septs kant längst ner samt sytt på ett midjesnöre av spets. Nöjd med resultat! Har man inte råd med nya kläder får man sy om dem.

Sen har pojkvännen kommit hem också från jobbet, han har antagligen fått den dunderförkylning som jag haft. Han verkar till och med ha feber.

Jag och Fedor gick iväg en stund till Emma och kollade in hennes ommöblering, så Emil kunde sova lite i lugn och ro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar