torsdag 14 juni 2012







































Här är Fedors nya kompis!
Han heter Eskil och är min kompis Emmas katt. Det har gått bra mellan dem, klart att de är lite intresserade av varann. Men de kan också slappna av tillsammans.

Idag har varit en seg dag, insett att jag inte är helt frisk från förkylningen. Emil är ju också hemma och är riktigt sjuk. På förmiddagen var vi iväg och bastade hos Emils mamma eftersom han ville det. Sen åt vi när vi kom hem och somnade därpå.

Som tur var kom min vän Barbro och plingade på så att vi vakna igen. Skönt med lite mänskligt umgänge. Tråkigt när man är sjuk och inte kan träna eller orkar göra så mycket.

Kaffet nu på eftermiddagen var räddningen, nu känner jag mig lite piggare igen. Även om jag gör bäst i att det det lugnt idag, så jag återhämtar mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar