måndag 11 juni 2012






























Ska bada strax
Varit en körig dag idag, mest för att den började dåligt. Jag försov mig! Precis när jag vaknade ringde min coach, som tur var kunde hon ringa mig senare. Dessutom har jag glömt ringa min handläggare på AMS, så det måste jag ta tag i. Sen hade jag drygt en timme på mig att gå ut med Fedor och cykla till Hälsocentrum. Sen var tanken att jag skulle direkt till praktiken.

Men insåg ganska snart att det blev omöjligt, kan inte heller gå ut med Fedor först allergimedicinen kickat in. Så jag ringde och ställde in det, som tur var gick det också bra. Fick en ny tid på fredag.

Så blev bara praktiken, berättade för Ingrid om min helg och starten idag. Sa också att jag skulle bada när jag kom hem, för behöver "jorda" mig lite. Då var hon så snäll och lånade ut två eteriska oljor till mig som är jordande. Dessutom ska jag också få använda musikbädden på jobbet. Kan komma lite tidigare innan jag jobbar och ligga där en halvitmme. Tycker det var en jättebra idé, blir en bra start varje gång jag ska jobba.

Nu blir det badet, hoppas också träna ikväll. Icke att glömma Sveriges premiär i EM ikväll, längtat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar