torsdag 12 juli 2012






























Omtöcknad
Befinner mig någonstans mellan vakenhet och sömn... sov inte på hela natten för hade så ont i ansiktet, blev värre mot kvällen. Skulle inte väntat med att ta smärtstillande, nu hann kroppen gå i stress. Somnade strax efter kl 07.00 och vaknade kl 11.00 av att Jehovas ringde på dörren. De kastade in en broschyr i brevlådan också, rubriken var "Vakna positiv varje dag". Tvingade dem att ta tillbaka den och stängde dörren...

Sen har jag träffat min coach idag med, vi ska försöka få till ett trepartsmöte med min läkare. Målet kommer att vara att få till en aktivitetsersättning, vilket min coach kommer backa upp. Känns värt ett försök, men orkar inte hoppas för mycket.

Efter mötet var jag en sväng på stan och halkade in på Panduros rea, yippie! Så köpt rosa färg som jag tänker måla balkonglådorna med. Sen har jag också köpte en scapell med tillhörde laminatskiva att skära på, har alltid velat ha en såndan.

Väl hemma blev jag sängliggandes, mensvärk from hell rent ut sagt. Så blivit lite mer smärtstillande, tog nån timme innan jag ens kom ur sängen. Tänk att det kan göra så sjukt ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar