fredag 13 juli 2012






























Påminnelse till mig själv, använd TENS!
Tycker jag varit lite dålig på att att använda den senaste tiden, men är perfekt att ha på sig när man ska kolla på TV. Försig har jag inte tittat så mycket senaste tiden, tycker man tappar lusten till tvtittande på sommaren.

Emil och Fedor sover redan, jag har lite svårt just nu med sömnen. För det första tror jag att jag ställt om dygnet och för det andra har jag rätt ont. Är inte ens lönt att försöka sova än, vet av erfarenhet att jag får mer ont om jag tvingar mig kvar i sängen.

Den här dagen har gått fort, känns inte ens som den började innan den slutade. Har varit hemma hela dagen. Emil har också fått sin semester idag, han ska vara hemma i två veckor.

2 kommentarer:

  1. Jag väntar fortfarande på att få pröva TENS, men är samtidigt rädd att det inte kommer lindra för mig, utan att jag bara blir besviken.

    Kramiz<3

    SvaraRadera
  2. Ja, den kommer nog inte ta bort smärtan, men den lindrar lite tillfälligt. Brukar ha den när jag måste sitta still, typ när jag tittar på film eller liknade. Kramkram

    SvaraRadera