fredag 24 augusti 2012





























Äntligen!
Nu kom den, en bättre dag! Idag är det första dagen på en hel vecka som jag är smärtfri i ansiktet. Riktigt skönt, känner mig också piggare.

Lilla Fedor har till och med fått en lite längre promenad i det överraskade fina vädret. Tycker mig känna hösten i luften och i den bleka solen. Det är också rikligt med rönnbär på träden, enligt gammal svensk folktro så tyder det på en kall och lång vinter. Det återstår att se, men hoppas på en vit vinter i år!

2 kommentarer:

  1. hej har du smärtor i ansiktet? jag har mest ont ovanför ögonen o bakom ögonen. Kallar det för ögonvärk hälsn ulla

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har också svårt att veta vad jag ska kalla det. Jag har också smärta bakom ögonen och ovanför, ibland vandrar det upp i pannan. Tror det kan klassas som migrän, de sa min läkare till med. Man tydligen ha det i ansiktet också. Har du några tips om vad som hjälper mot din smärta?

    Tycker smärtan i huvudet är värst, den går inte att kontrollera eller stå ut med alla gånger.Har jag super ont brukar jag lägga en värmevattenflaska på ansiktet, tycker det ger lite lindring...
    Kram Lova

    SvaraRadera