torsdag 23 augusti 2012






















































Plåster på såren...
Kan konstatera att jag är nere i en svacka vad det gäller värken, den vill inte släppa taget. Idag har jag behövt smärtstillande igen, känns tungt. Vill inte knapra tabletter, men jag måste ju kunna leva ett drägligt liv också.

Tack vare pillerna så kunde jag ändå ta mig samman och göra det jag planerat, träffa min vän Barbro. Var riktigt trevligt, hon har precis varit på semester i Schweiz och haft det riktig bra. Fick till och med lite överraskningar därifrån, mina favoriter Milchsnitten (går inte att köpa i Sverige längre) och en liten kopingla tror jag. Tack Barbro! Gulligulll...

Nu är det skönt att vara hemma igen, är det jag behöver just nu så smärtcirkeln inte trappas upp. Tror jag måste tvinga Emil att massera mig när han kommer hem. Hoppas han går med på det.


2 kommentarer:

  1. Här är det också en sådandär värkdag idag, alltså lite mera än vanligt...Prioritering på sakerna idag typ.Men det kom många gamla roliga minnen till livs från en kul maskerad för typ 100 år sedan med en kopingla inblandad...Dra på smilbanden skall man väl orka med i alla fall...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hehee, så sant! Nu fick du mina smileband att dra sig med =) Kram

    SvaraRadera