måndag 13 augusti 2012































I tankarnas värld
Nu kan jag blogga igen, för har kopplat in mobilen i datorn och surfar via den.

Jag har många tankar och minnen som snurrar i huvudet för tillfället. Jag ska nämligen till läkaren imorgon och ska försöka driva igenom en ny sjukskrivning som ska leda till aktivitetsersättning. Min coach har hjälpt mig att förbereda mig. Som jag skrivit tidigare har jag läst journaler, gjort tidslinje och nu slutligen sammanfattat allt i ett dokument. Blev ett femsidigt dokument som innefattar min sjukdomshistoria, familjedokument samt familjebakgrund.

Det har varit ett rätt tungt arbete nu på slutet, det är många känslor som växts till liv. Så har varit rätt nere känslomässigt. Samtidigt som det finns en oro över framtiden, om det kommer gå igenom.

Känns i alla fall bra att jag fått stöd i mina förberedelser och att jag har en klar bild av vad som har hänt mig. Samtidigt som jag faktiskt också har bearbetat allt jobbigt åter en gång.

Nu är det bara att vänta på morgondagen.

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen allt går bra för dig håller tummarna.. Själv lyckades jag träffa en enormt duktig och bra läkare som faktiskt lyssnade på mig och vet du nu har jag fått en 25% sjukskrivning t.v. så få se om jag lyckas få lite mera energi och ja hon gav mig även diagnosen fibro... skickar lite styrkekramar inför ditt eldprov / Hanna

    SvaraRadera