lördag 4 augusti 2012








































Idag mår jag bättre...
Men varit några dagar tuffa dagar med värktabletter. Igår hade jag svårt att somna men då passade jag på att göra min hemläxa, skriva en sammanfattning på tidslinjen, alltså vad som har hänt i mitt liv. Känns skönt att ha gjort den, var ingen skön uppgift. Många minnen och känslor som kommer tillbaka, mest av det jobbiga slaget. Men som sagt skönt att ha gjort den, så slipper jag tänka på den. Är inte så kul att rota i det förflutna...

Fedor sitter modell för min nya sjal som jag shoppade på rean för 10 kr! Den är av trikå och jag köpte den för att den nog är att skön att sova med. Brukar ibland sova med sjal när jag har mycket problem med nacken.

Tack förresten för alla era kommentarer! Tänker inte så ofta på att det är folk som läser min blogg, men det värmer i hjärtat att läsa det ni skriver.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar