onsdag 29 augusti 2012































Känns som höst i luften och som att livslusten hos allt grönt avtar. Eftersom jag vet att det är svårt att övervintra plantor i kruka så har jag planterat ut de plantor som går. Så idag har smultronen och nävorna fått ett nytt hem utanför min port. Jag hoppas de kommer trivas och leva vidare. Tänkte att det var bäst att plantera ut dem innan det blir för kallt.

Idag mår jag annars rätt okej, efter att sovit i omgångar på vardagsrumssoffan. Snart kommer min pappa och hämtar mig, vi måste röja det sista i ateljén. Hoppas vi hinner bli klara innan min trötthetssvacka vid fyra faller in.

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Jag hittade din blogg via Fibromyalgi.se och du skrev om LCHF. Jag har själv FM och ska testa LCHF, eller har precis börjat, men tänkte fråga hur det går för dig?
    Jag jobbar 75% och trivs som bara den och vägrar vara sjukskriven, men mina lediga tider går åt till att vila. Så väldigt mycket rolig fritid har jag inte.

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Det går superbra med LCHF, känner inte att jag skulle kunna gå tillbaka till vanlig kost... men som sagt, kan ta lång tid innan man ser resultaten. Jag mådde sämre första månaden, innan kroppen ställde om sig. Så mitt viktigaste tips, ha tålamod! Testa tre månader, tar tid att ge det en chans.... väntar man ännu längre så kan det ge fler resultat. För mig tog det hela 6 månader att tappa i vikt, även om det inte var mitt primära mål.
    Lycka till! Kram Lova

    SvaraRadera