torsdag 30 augusti 2012





































Mellanlandar
Har precis kommit upp ur sängen igen, vilat och kört ett avslappningsprogram jag har på telefonen. Varit på ett långt besök inom vården och sen varit och hjälp min vän Emma med hennes rygg.

Vid fyra ska jag och Emma träffas igen, hon ska hjälpa mig att köra bort saker från ateljén. Pappa ska också komma och hjälpa till och bära. Så blir en tuff fysisk utmaning som väntar. När jag får hemma alla stora grejer ska de också stuvas ner i källaren.

Emil kommer inte heller kunna hjälpa till, han ska hjälpa sin bror och flytta. Känner jag rätt kommer vi båda vara helt slut ikväll.

Men är endå väldigt tacksam att Emma kan hjälpa mig, är alltid krångligt att köra stora grejer. Både Emil och pappa har minibilar utan dragkrok. 

2 kommentarer:

  1. Men oj snacka om tuff dag du måste komma ihåg att vila och ta igen dig emellan och att vara rädd om dig :0)

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna, är helt slut <3

    SvaraRadera