tisdag 18 september 2012





























Behöver vila nu
Det har varit mycket senaste dagarna, olika möten hit och dit. Idag har jag varit hos läkaren och det kändes bättre än den förra läkaren. Vi får se om det blir aktuellt med en ansökan om aktivitetsersättning, försäkringskassan har som ni vet blivit hårdare. Dessutom så har nya läkaren koll på reglerna där. Vi får se vad hon kommer fram till på fredag, då ska hon ringa mig.

Sen så ska vi också planera in ett trepartmöte och det tyckte min läkare var en jättebra idé. Hon har också höjt min dos på antidepp till det dubbla, så nu ska jag börja trappa upp igen. Hoppas det hjälper, så att jag blir piggare och att smärtan kanske minskar. Vi får se...

Pust och suck, nu måste jag landa. Behöver bearbeta senaste dagarnas intryck och vila kroppen. Väntar på att smärtan i ansiktet ska gå ner nu, så att jag kan gå ut med hundarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar