fredag 14 september 2012
























































Fokusera på det postiva
Idag och igår har det varit mycket tankar, så har varit "durcheinader". Det ett tysk ord som jag inte har någon direkt översättningen till. Men ordet beskriver bättre hur jag känner, det beskriver mer att det är stökigt inombords... Alltså jag behöver samla mig och bli mer fokuserad. Så idag tänker jag fokusera på att bli mer harmonisk. Därför blir det också två glada bilder på bloggen idag.

Fick först inte medicinen utskriven, men så fick jag till en telefontid med läkaren imorse och fått den utskriven. Nu behöver jag inte vara orolig för att smärtan ska övermanna mig. Dock så sa hon lite saker som fick mig att börja gråta också...

Nu ska jag ut med hundarna, blir premiär för mina röda stövlar. Sen blir det iväg till praktiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar