torsdag 13 september 2012




Resultat
Imorse var jag hos sjukgymnasten och fick reda på resultatet av mitt konditionstest. Det blev som jag förväntat mig, ett bra dåligt resultat. Det vill säga att jag har bra kondis trots att jag inte tränat på väldigt länge. Bra där!

Nu ska jag gå till sjukgymnasten en gång i veckan och träna upp mig. Det är inte ett skärskillt jobbigt program, utan helt okej. Sjukgymnasten har lovat mig att jag ska kunna komma tillbaka till innebandyn, låter nästan för bra för att vara sant!

Blivit mycket träning idag, först sjukgymnasten, sen hundpromenad och sen en promenad med min vän Johanna. Så precis vilat en timme nu när jag kom hem, det behövdes.

Det har också blivit en halv tablett smärtstillande idag, annars så hade jag inte ens pallat ta mig till sjukgymnasten. Just nu känns det okej. Efter klockan fyra ska jag logga in på apoteket och se om jag fått in mitt recept eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar