söndag 2 september 2012



Fördel sjukskriven
Hejsan hoppsan, nu har vi två gullehundar! Känner mig lycklig i hjärtat, men kan inte riktigt smälta det än. Det gick så fort att få hem lilla Nicki.

Hon är från samma uppfödare som Fedor och nu är vi hennes fodervärd. Trodde inte det fanns så många fördelar med att vara sjukskriven, men det man har är tid. När det gäller energi, tror jag inte det tar så mycket mer att ha två hundar av den lataste rasen när man redan har en. Hittills så funkar de jättebra tillsammans, lilla Nicki har redan satt Fedor på plats.

Nu ska jag ta och umgås med mina fyrbenta vänner!

2 kommentarer:

  1. Gratulerar till nyförvärvet! Visst är det mysigt att ha hund, det ger så himla mycket tycker jag även om man kanske får offra en del.Ett tag var jag med inne på en till men min har väldigt mycket pälsvård så jag tror inte jag orkar det men annars spelar det väl ingen större roll. Hoppas att det går fortsatt bra. Nicki är en tik eller? Eftersom Fedor redan är satt på plats menar jag...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Tackar!Och det stämmer att hon är tik... ja, det stämmer att man får offra en del, men redan kommit underfund med att en tik är mycket lättare att gå ut med, eftersom hon inte är lika revirhävdande, Fedor är mycket mer envis... vad är det för ras du har? Pudel? =)Kram Lova

    SvaraRadera