måndag 3 september 2012






























Vilken dag!
Råkade krascha innan jag hann blogga. Det har varit en intensiv dag och natt. Natten tillbringade jag på soffan med lillan Nicki sovandes på magen. Ville att hon skulle känns sig trygg sin första natt...

... sen har vi också haft massa besök av tvåbenta och efter det kraschade jag totalt och sov några timmar på kvällen.

Men vad härlig lillan är, hon följer efter än vart man än går och vill hela tiden ligga i famnen och vila. Sprallig är hon förstås också, märks att hon är valp. Fedor är mycket lugnare och tar det lugnt som vanligt. Kommer nog ta ett tag innan de börjar gosa med varann, just nu sätter Fedor henne på plats.

3 kommentarer:

  1. Hej Lova!
    Jo jag har en wheaten vilken då kräver mycket kammning, bad och klipp så det räcker till för kroppen känns det som. Men mysigt är det med hund, gott att bara ligga och gossa och snosa i pälsen och känna andetagen, lugnande på något vis. Sedan att man kommer ut och får röra på sig och att det är så socialt med. Min hund känner nämnligen alla tydligen...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. oh så söt hon är :0) Hoppas du orkar med det lilla spralliga busfröt. Jag älskar Frallor vill ha en själv men det blir nog tyvärr ingen mera hund i vårat hus. Min man har alltid haft hund och han säger det att han orkar inte förlora en till vän, för tyvärr är det ju så att dom en dag kilar vidare..usch förlåt inte meningen att vara negativ är jätteglad för din skull.. Jag får iaf låna grannens två stora härliga Leonberger när jag vill :0)
    Och vet du jag har börjat blogga mest bara för att spy ur mig lite kände att jag behövde det och har funderat på det rätt länge men du inspirerade mig att ta steget tack för det Lova.

    SvaraRadera