tisdag 16 oktober 2012





































Äntligen!
Nu har jag också en onepiece! Fick den av Emil igår, snällaste pojkvännen. Tänkte mest sova i den, känner mig inte otroligt snygg i den. Skön är den i alla fall. Gled direkt i den när jag kom hem från praktiken.

Varit rätt så pigg idag faktiskt, om man jämnför med igår. Dock har jag haft ont i magen istället.

Känner mig också ovanligt lugn, imorgon har jag ju mitt stormöte. Imorgon bitti blir det trepartsmöte med läkaren, försäkringskassan, arbetsförmedlingen och min coach. Jag har inte så höga förväntningar, utan ser det mer som ett informationsmöte. Pratade också med min coach igår och hon försökte lugna mig. Vill bara få det överstökat och kunna leva vidare...

1 kommentar:

  1. Oh va mysigt vill oxå ha en å mysa i hemma. Hoppas verkligen ditt möte går bra, mitt gick över förväntan blir sjukskriven tom februari sen får vi se om det kanske blir sjukersättning...Kram / Hanna

    SvaraRadera