onsdag 14 november 2012





































Emils nya tröja
Visst är den fin? Det är Juno snart tre år som designat den. Eftersom jag själv gillar att pyssla har jag några magiska pennor som man kan rita på textil och som går bort i tvätten. Praktiskt!

Idag har jag varit rätt trött och har haft mycket smärta som flyttat på sig, nu sitter den i nacken och ilar. Dock har jag både varit på möte med coachen och sen varit på stan och fikat med min vän Tony. Nu är det skönt att vara hemma. Går inget bra på TV heller, men tycker att det är lite skönt.

Imorgon är jag helt ledig, skönt. Behöver lite tid och fundera, har ett ord som jag vill grubbla över. Brukar ha sånna perioder när nått fastnar och då jag behöver undersöka och förkovra mig. Jag återkommer när jag grubblat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar