torsdag 15 november 2012






























Hej bloggen!
Idag har jag haft en lugn dag för mig själv. Det bästa med dagen har varit vädret, blev sugen på en skogspromenad. Så jag och hundarna tog en promenad i mountainbikespåret. Det var härligt med all sol och Fedor fick springa lös. Han blir så glad då och även jag, önskar man kunde ha hundarna lösa oftare. Stackars Nicki fick gå i koppel, litar inte på henne riktigt än.

Nu väntar jag på att Emil ska komma hem, bra att jag hinner kvalitetssurfa lite innan också. Även om jag känner mig trött idag, så är jag på bra humör, jippi yeah!

2 kommentarer:

  1. Här har vi ett friluftsområde som är fint osv men det som är allra finast att gå i med hunden är faktiskt just mountainbikespåren. Fast man är ju inte så populär om dom kommer bakifrån och man inte hör dom...men det är inte så ofta precis så vi går vidare...Fin dag idag!
    Jag har provat och gjort egen handkräm idag, blev riktigt bra, är storförbrukare av det så käckt att göra egen och man vet vad det är och bättre än många dyra i handeln tror jag.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Låter lyx med egen handkräm, är det ringblomssalva?
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera