fredag 16 november 2012





























Saknar innebandyn
Jag har testat att spela innebandy några gånger sporadiskt nu och det funkar faktiskt inte. Varje gång får jag jätte ont i kroppen och i lederna flera dagar efter. Tråkigt, jag som verkligen gillar min sport. Men jag kanske måste ge upp den också.

Har fått som hemläxa av min sjukgymnast att gå ut och springa en runda och se om jag får samma resultat. I innebandy är det ju många start och stop samt sidoförflyttningar.

Idag blir det hemmakväll med mys. Smärtan har gått upp i huvudet så behöver ta det lugnt.

1 kommentar:

  1. Beundrar dig för att du verkligen försöker att håll i gång med träning osv. Jag skulle inte orka så aktiva saker däremot kan jag gå i flera mil med hunden. Men man vill ju så gärna göra vissa saker så är det. Krämen är gjord på olivolja och kokosfett och bivax och känns riktigt bra faktiskt, lite fet men det behöver mina händer och fötter bla.
    Trevlig Helg!
    Mia

    SvaraRadera