torsdag 24 januari 2013





































Fedor har fått en ny skön sovstil!
Väldigt avslappnad... är också nått jag försöker träna på. Kommit på att jag måste bli bättre på att vila när jag har migrän eller migränkänningar. Jag är så van att trotsa värk och göra saker ändå, men med migrän så funkar det faktiskt inte. Kan också bli fruktansvärt frusterad när jag inte kan göra saker då värken stoppar mig. Måste alltså bli bättre på att acceptera läget och bara vila med ett fridfullt sinne.

Idag har jag fortsatt migrän, så blir vila som gäller. Kommer också ställa in min planerade fika med min vän i eftermiddag. Puh.... bra Lova!

2 kommentarer:

  1. Katarina Lundberg24 januari 2013 kl. 11:53

    Känner precis igen mig i det du skriver,jag är också sååå van att kämpa på trots värk och blir sååå frustrerad vilket gör att jag då nästan gör ännu mer än vanligt.....Hade inför 2013 bestämt mig för att börja investera i mig själv och lyssna mer på min kropp,har hittills gått åt skogen...Sköt om dig!Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, är verkligen lätt att gå in i den fällan. Är ju en hårfin balansgång och ibland så trillar man dit, det får man nästan räkna med. Hur som helst så har du fortfarande 11 månader på dig =) Så tror på dig!
      Sköt om dig du med!
      Kram Lova

      Radera