onsdag 23 januari 2013





























Önskar mig Citodon och Michschnitten!
Eller allra helst vill jag ha mina smärtstillande utskrivna, har flera migränsymtom just nu. Jag vågar knappt röra på mig.

Jag har i alla fall ringt till sjukhuset, först bara till telefonsvararen. Tillslut fick jag ett nummer av en vän som går på samma avdelning. Så fick äntligen prata med någon, men verkar ha blivit riktigt fel. Hon kunde se att jag skulle ha citdon och att det skulle vara utskrivet fast det inte är det. Hon kunde dock inte se den felaktig migränmedicinen (som inte går ihop med de mediciner jag äter idag) som läkaren skrev ut. Måste blivit nått ordentligt fel på vägen. Hon skulle försöka jaga rätt på läkaren, hoppas hon lyckas. Annars kommer den här dagen bli riktigt jobbig.

Bilden är från i helgen då Emil helt plötsligt hittade mitt favorit snacks i affären. Min vän Emma blev också helt exalterad. Så vi köpte upp hela lagret, hoppas de får in nya. Känns dock inte som det, där de sålt de förut har de slutat igen illa kvickt. Mina är redan slut och det är nog Emmas också. Vill ha mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar