torsdag 10 januari 2013





























Idag har jag sytt klart de här små rispåsarna, eller det är faktiskt bovete i dem. Blir en liten present till en bebis.

Annars haft en trött dag, varit uppe sen kl 06.00 då Emil går upp. Just nu håller jag på att tvätta också, blir säkert sex maskiner totalt. Projekt det där med att tvätta då man inte har egen tvättmaskin.

Hälsan är också okej, men ska till läkaren imorgon. Får se vad han har att säga, orkar inte tänka på det så mycket idag. Jag tar det imorgon!

3 kommentarer:

  1. Katarina Lundberg10 januari 2013 kl. 10:41

    Så himla fina!Var köper du bovete?kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej!
      Om jag ska vara ärlig så kollade jag bara vad jag hade i skafferiet. Man brukar använda ärtor eller bönor som fyllning egentligen. Bovetet har jag nog köpt på någon hälsokost någon gång, men borde finnas i en välsorterad mataffär. Det är hela bovetekärnor jag använt mig av... men köp annars ärtor eller små bönor, ris och vete går nog också bra =)
      Kram

      Radera
  2. Katarina Lundberg12 januari 2013 kl. 06:16

    Tack,då vet jag!Ha det gott!kram

    SvaraRadera