lördag 27 augusti 2011



















Andas och andas. Blev lite stressigt. Varit på behandlig, akupunktur. Gjorde inte lika ont som ibörjan. Men sen när han kom till nacken då gjorde det riktigt ont. Kände verkligen hur det strålade till ansiktet. Fick också veta som kuriosa att mina öron och navel tyder på att jag kommer få ett långt liv. Kul! Över 90 here I come!

Hann inte äta frukost innan jag skulle dit, så var ordentligt sugen när jag kom hem. Ställde in frukostbrickan i vardagsrummet, närmare bestämt på mattan. Såklart så råkade jag ha omkull kaffekoppen, så kaffe över hela mattan!

Så har ännu inte fått i mig nått kaffe och snart kommer pojkvännens familj. Stressigt. Vi ska åka på frallaträff! Det har jag egentligen sett framemot. Hoppas jag orkar bara.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar