lördag 27 augusti 2011

















































Hemma igen. Var riktigt kul att se alla frallor, så lustiga hundar. Känns lite konstigt att man blivit hundmänniska, oväntat men kul!

Kraschade dock i bilen påväg hem, så himla trött av allt ljud och så. Kändes som jag skulle svimma. Blev droppad hemma med hund, medan de andra åkte vidare. Var från början tänkt att vi skulle åka och fika, men var fler än jag som var himla trötta. Så det blev inget av det.

Märkt att jag är väldigt känslig för drag också. Stackars de andra i bilen, för de var ju tvungna att dra upp fönsterna för min skull. AC:n var också paj, blev rätt varmt i bilen.

Nu har jag i alla fall landat. Jättetrött idag, tror det beror på behandligen tidigare idag. Rinner i ögonen, tror de egentligen vill att jag ska blunda en stund. Men ska hålla mig vaken till dess natten ramlar in.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar