torsdag 18 augusti 2011

Idag har jag äntligen sovit ut. Märker vilket annat lugn det blir i kroppen. Tänker ta ett bad nu, för kan inte riktigt slappna av. Min pojkvän har besök och de tittar på zombie film, massa krigsljud typ... vi bor ju bara i en etta, så finns inte så många ställen att ta vägen.

Varit på akupunktur idag med, tredje gången. Fösta gången gjorde de så ont att jag bara grät hela behandligen igenom. Hans assistent fick komma och tråka min tårar, de tog liksom inte slut. Idag gjorde också ont, men grät bara lite. Men tror på behandligen, den känns rätt för han hittar på milimentern rätt punkter att trycka på och sen sätter han nålar. Vi får se, efter fyra behandligar ska man märka skillnad. 

Jag har också bestämt mig för att sluta hos min kinesolog. Gått där 1,5 år, men inte fått önskat resultat. Immunförsvaret har blivit bättre, men det är det ända. De är kanske dumt, borde kanske ha mer tålamod. Men nån gång måste man väl inse att det faktiskt inte ger de resultat man önskar. Kostar också en hel del pengar.

Nu ska jag testa den här akupunkturen 8-10 ggr samt se om kostomläggningen ger fler resultat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar