onsdag 17 augusti 2011

Morgonen började inte så bra, mådde illa. Så fick knappt i mig nå frukost och kaffet gick inte ner. Hade tänkt att vara hemma idag, men så hörde min vän Andreas av sig och frågade om vi skulle plocka svamp. Älskar ju att vara ute i skogen när tillfälle ges, så tog värktabletter och sov i 30 min för att orka med. 

När vi väl kom ut i skogen kunde jag slappna av lite mer. Vi gick och gick, hittade inte så många kantareller. Men var riktigt skönt att strosa i naturen, om en lite jobbigt i snårskogen. Fedor (hunden) fick också springa lös också, känns som han blir en riktig hund då. 

Vi kom hem efter nästan fyra timmar, puh! Var förstås jätte hungrig, så vi stannade på vägen och käkade. När jag kom hem var jag så trött att jag inte kunde låta bli att sova. Så Emil lät mig sova till kl 19.00. Var riktigt skönt, men nu är det svårt att sova på kvällen. Gillar egentligen inte att sova på dagen, blir fel för mig. Men senaste dagarna har varit riktigt trassliga och jag behövde verkligen sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar