måndag 29 augusti 2011






















































Idag mår jag bättre, men har svårt att se att de skulle kunna bli så mycket värre än det var igår. Idag har jag cyklat ända till IKEA med min vän Emma för att köpa dessa vackra orkidéer. Är nämligen så att jag älskar orkidéer, finns nog inge vackrare blommor. Jag har redan sex stycken i köket, så får se vad pojkvännen säger när han kommer hem. Men av de som står i köket, så blommar bara en. Kommer ta ett tag innan de andra blommar om. Så tänker att det är bra om man har många som ligger i olika faser, så man alltid har några som blommar.

Ikväll ska jag testspela för ett innebandylag som ligger i div2, ska bli spännande. Hoppas de har träning mer än en gång i veckan, så man har chans på flera. Är ju inte varje dag man orkar träna. Får se hur det blir, har inte riktigt funderat klart än. Vet inte om jag skulle orka spela matcher på helgerna heller. Kommer ta mycket tid, då man kommer få åka till olika ställen för bortamatcher. Får helt enklet ta en sak i taget.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar