måndag 26 september 2011



Att välja vad man ser.

Hade svårt att somna igår, lika jobbigt var det att komma ur sängen imorse. Har hittills varit en lugn dag, kollat mest på TV och varit ute med hunden. Har rätt ont idag, så har svårt att koncentrera mig. Hade egentligen velat läsa. Kanske jag klarar det om jag tar ett bad innan. Vill inte ta värktabletter för vill försöka träna ikväll.

Det har också utbrutit ett musikkrig i min trapp. En nyinflyttad granne som har dörren mitt i mot min spelar väldigt hög techno. Grannen som bor mittemellan oss verkar ha tröttnat, så idag har hon maxat sin orientaliska musik. Typiskt att grannar aldrig stör med bra musik.

Funderat på vad jag väljer att se eller fokuserar på. Tänker att jag behöver fokusera på det som fungerar och att jag behöver vara mer saklig i mitt omdöme. Så att mina lösningar blir mer åt det praktiska hållet än det känslomässiga.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar